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브랜드/이벤트

와우!


와우. 지난 2주는 정말 제 인생에서 가장 바쁜 2주였습니다. 
계속 뛰어 다녀야 했죠. 정말 숨쉴 시간도 없었습니다.
이젠 제 좋은 친구인 안쿠시 오로라 부사장이 바빠질 차례입니다. 안쿠시 부사장은 지금 무언가 큰 일을 하려고 준비중입니다. 진심으로 말이죠.  안쿠시 부사장의 플랜을 여러분께서 즐겨주셨으면 좋겠습니다.

p.s  올 한해는 여러분이 어딜 가더라도 여러분은 저희에 관한 이야기를 듣게 될 것 이라는 것을 감히 약속드립니다. 피할 수 없어요~! 


Wow.  Last two weeks were some of the busiest two weeks in my life, I have to say.
I had to keep my feet off the ground all the time. No time to breathe, really.
Now it's my good friend Ankush's turn to get busy~! He's planning to do something huge. He means business
I hope you guys will enjoy what he's about to do.
p.s   This year, I promise that, wherever you go, you will be hearing about us. There's no escaping us.

안녕하십니까?

여러분의 관심과 사랑 속에 쉐보레 브랜드 티저 광고가 온에어된 지 2주일이 지났습니다.
그리고 드디어 2월 25일, 오늘 쉐보레 브랜드의 런칭 광고가  온에어됩니다.
차원이 다른 브랜드, 쉐보레의 런칭을 알렸던 티저 광고에 대한 소비자들의 반응이 좋아 이번 런칭 광고에 대해서도 기대가 큽니다.

이전에 간단히 소개해 드렸던 것처럼 본 런칭 광고는 쉐보레의 ‘자동차의 본질에 탁월한 차’로서 그 위상과 자신감을 보여주고자 합니다.
다양한 사람들의 다양한 욕구를 위해 경차부터 스포츠카까지 풀 라인업을 갖춘 쉐보레를 알려주는 <모두편>,
생활의 동반자로서 100년의 역사 동안 사람들과 함께 해왔음을 보여주는 <평생편>,
자동차 역사에 각종 최초의 기록을 만들어온 것처럼 미래를 여는 기술로 자동차생활을 리드해 갈 것임을 약속하는 <미래편>을 통해 대한민국 소비자들에게 쉐보레의 철학과 가치를 알릴 것입니다.

또한 오는 3월 1일부터 서울 코엑스 및 부산센텀시티 등에서 브랜드 퍼블릭 런칭 행사인 "쉐보레 빅뱅(BigBang) 이벤트"를 개최할 예정입니다.

특히, 런칭행사의 하이라이트로서 3월 1일부터 6일까지 매일 저녁 7시부터 10시까지는 코엑스 외부의 인터콘티넨탈 호텔 벽면에서 초대형 영상쇼 (Media Facade)가 진행될 예정이며, 3월 4일부터 13일까지는 세계 최대 규모의 백화점인 부산 센텀시티 신세계백화점에서 런칭이벤트가 진행되니 기회가 있으시다면 꼭 관람하시길 바랍니다.
런칭 광고와 이벤트를 보시고 주변 사람들에게 쉐보레 브랜드의 의미를 잘 알려주시고,
여러분의 의견이나 피드백도 환영합니다.

감사합니다.

안쿠시 오로라
VSSM 부문 부사장



Dear all,

 Thanks to your interest and enthusiasm, it has been 2 weeks since Chevrolet brand teaser ads successfully launched. And finally, its brand launching TV  
ads will be on-air on Feb. 25th.

After we received positive responses from consumers on teaser ads that introduced Chevrolet’s upcoming launch, we have a great anticipation of the brand launching TV ads.

Like I briefly introduced in my previous notice, we would like to show the stature and confidence of Chevrolet as the brand with ‘Excellence runs deep’ through the launching TV ads.

Chevrolet launching TV ads consist of 3 versions:

<For Everyone> version informs Chevrolet’s full line-up from a compact car to sport car for different appetites of different people.

In <For Lifetime> ad, Chevrolet’s 100 years of history that has always been with people as a lifetime companion is highlighted.

Finally, <For Future> ad promises consumers that Chevrolet will lead a car industry like it has achieved many world’s firsts in automotive history.

We believe that these ads will effectively communicate Chevrolet’s philosophy and value to the customer.

In addition to TV ads, brand launching "Chevrolet BigBang Event" will take place from Mar. 1st in Coex, Seoul as well as in Centum City, Busan.

Especially, you are highly recommended to come out to enjoy Chevrolet Media Faochade (digital show ) in Coex.
Also, you can see Chevrolet BigBang in Centum City from Mar. 4th to Mar. 13th.

We would like you to let people know the meaning of the brand launching campaigns and event, and it will be great if you can give us your opinion.
Any feedback is welcomed.

Thanks.

Ankush Arora
Vice President of VSSM